Jag är fri

Liten Mimmi på Åland, fånga fisk i hov!

Det är otroligt hur mycket en dröm kan påverka ens humör! Jag vet såklart att sömn påverkar humöret, men jag har aldrig övervägt att innehållet i en dröm gör det med. Jag har varit så glad hela dagen idag, vet ni varför? En dröm såklart! Jag drömde att jag var i Grekland, det var sommar och jag var ute och sprang. Jag hade shorts på mig och ett par nya springskor. Jag sprang på stranden. Jag kände mig så otroligt fri, som om jag kunde lyfta och flyga iväg. Tack vare den här drömmen så har hela den här dagen varit underbar. Något så simpelt kan hålla mitt humör på topp! ❤ 

Jag är så tacksam för att jag har fått resa så mycket med min familj. Det är så fina minnen att ha och tänka tillbaka på, och jag saknar det litegrann. En dröm jag har är att vi ska åka tillbaka till Manoli's House, på Kreta. Det var sann lycka! Nu när jag uppskattar att springa så mycket så vill jag dra ut min mamma i bergen där, vilket kondispass! Vad säger du mamma? Springa i Grekland snart? Du får nog börja träna om du vill hålla takten med mig! 😘 





Utmaningen antagen, ska genast börja träna!

2014-01-16 // 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback