Katten

Bara för att jag älskar dig. ❤

Åh, varför är känslor så jobbiga ibland? Haha, nu ska ni få höra lite om mitt senaste känslomässiga dilemma, så får ni er ett gott skratt. Idag upptäckte jag att mina hörlurar är borta. Det är ett par vita vanliga, som man fick med iPhone 4. Men förlusten av dessa känns som att jag har tappat bort halva mitt ben eller något. Först och främst så är livet otroligt hårt utan musik, och sen så var de speciella. Min lilla älskade katt hade lämnat små bitmärken i dem. Jag vet inte varför, men nu när jag är här så älskade jag de där små bitmärkena, för de påminner mig om henne varje dag. Känner för att gråta, och det är för ett par hörlurar. 

Jag gissar att om mitt största problem i livet just nu är ett par hörlurar, då är mitt liv ganska super. Men sorgen över dessa hörlurar är stor, haha! Förhoppningsvis hittar jag dem i mitt skåp i skolan imorgon, när jag blir insläppt för basketen... 🌀




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback