Senior Pictures

När man är en senior så får man en liten paragraf skriven om sig i yearbook, och till den så ska man ha bilder tagna. Mina bilder togs av Julie Buck, och många av dem är jättebra! :) Tyvärr fick jag inte filerna, vilket är lite tråkigt, men jag fick ett bildspel med dem på, så ska screen shota de jag gillar, haha! Men jag fick de tre som kommer vara med i årets yearbook, så tänkte att ni kanske ville se i alla fall en idag. ;) 

Jag är nyfiken på att få läsa vad mina vänner som är med och gör the yearbook har skrivit om mig i den, haha! Troligtvis bara bra saker, jag menar, jag är ju aldrig konstig på något sätt eller så... ;) 

Tror att det här är min favorit av alla bilder, bara för att jag ser lycklig ut! 





Vilken fin bild. Kan man inte köpa filerna? Kram

2014-01-24 // 13:35:54

Jäklars va snygg du är bästa mims! <3 Saknar dig!

2014-01-26 // 01:48:54

du ser ut som du och bättre än så kan det inte bli <3

Svar: ❤❤
Madeleine Thomson

2014-01-26 // 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback