Som att vandra på moln

Känslan av att bära dessa strumpor är vad jag föreställer mig att vandra på moln känns som. ❤

Skola idag, sen practice, vilket var kul som alltid! Wink, vår coach, var tvungen att vara med och spela, för vi var bara 9 och behövde en extra. Detta leder alltid till att allt blir lite extra flummigt, jag tror att en majoritet av denna practice bestod av en hög av oss tjejer på golvet, brottandes för att få bollen, haha! Jag blev slagen i huvudet så många gånger idag, haha, det är inte klokt. Mitt i alltihopa så får jag en skrattattack och jag är ganska säker på att jag skrämde Wink en aning. Han tittade på mig, skrattade lite grann och sen fortsatte han bara att spela, medan jag stod i mitten och skrattade tills magen gjorde ont! :P 

Efter vi var klara så tittade vi på killarnas match mot Siren, de vann! Det var en nära match, men Frederic är bara bäst, så det så! Sen följde Carly med mig hem ett tag, vi tittade på bilder och pratade tills klockan blev alldeles för mycket. Vi lyckades till och med skrämma hennes mamma, som är i Florida, för hon inte visste vart Carly var, haha! 

Fick en rush av energi och körde en nattlig ab-workout, sen duschen. Nu ska jag sova, fräsch som en nyponros. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback