Värme tack!

9,33 timmar. 13 avsnitt. På en dag. Vi bör skaffa ett liv. 

Idag har jag och Maddie lyckats plöja igenom 9,33 timmar av The Vampire Diaries. Det krävs viss talang för att lyckas med det, om jag ska vara ärlig. Enda sträckan vi har rört oss är mellan köket och soffan. Stabilt, haha!! Det är okej att ha sådana dagar ibland, men jag måste säga; jag är inte annat än lättad över att vi äntligen får gå till skolan imorgon. Börjar bli smått trött på att vara hemma, haha. Vi har inte haft en enda hel femdagars vecka i skolan på hela januari på grund av kylan! Börjar bli lite sugen på sommar och värme nu. ☀

Helt ärligt, det här skulle inte vara helt fel just nu! 👆




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback