Alltid nära mig


Söndagen den 25 maj så var det graduation. Av min familj så fick jag dessa två berlocker. Idag köpte jag ett armband att bära dem på, så att mitt andra hem alltid kommer att finnas nära mig. Den ena berlocken visar en del av en karta med Frederic på, på baksidan så finns Wisconsins motto, vilket är "Forward". Den andra berlocken har koordinaterna till mitt hem här inristade i sig. 

Jag tror inte att jag hade kunnat få något finare, och det värmer mitt hjärta att jag nu kan bära det med mig varje dag. Mitt hem här kommer aldrig vara långt ifrån mig.❤



Älskling. Vilken fin present, verkligen personlig. Nu börjar det bli väldigt nära - ååååh vad vi längtar efter att få träffa dig IRL. Puss och kram, papps

2014-06-06 // 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback