det regnar ibland

Idag är en sådan dag. Hålet i mitt hjärta känns stort. Saknaden värker. Vill ha en kram men det finns ingen att få. Vill pussa på mina djur, krama dem tills hålet i hjärtat fylls igen. Få en pappakram som håller ihop mig. Berätta för alla mina vänner och alla i min familj hur mycket jag älskar dem, så att jag kan få höra det tillbaka. 

Jag har haft väldigt få jobbiga dagar här i USA. Förmodligen mycket färre än de flesta andra. Jag kan räkna dem på en hand. Men idag kom en till. Allt gör ont, allt inuti. Jag ligger i min säng och gråter och kramar min nalle. Men vet ni vad, det är okej. Ibland måste tårarna få rinna ner för kinderna, så de kan göra plats för mer lycka. Idag är en jobbig dag, men imorgon kommer vara bättre. 

((Jag vet aldrig riktigt om jag är ledsen för att jag längtar hem eller för att jag inte har levt hela mitt liv här...))

Tänker på björnkramen du skickade till mig pappa ❤



Bamsekram <3 mammi

2014-03-10 // 10:01:14

Min lilla älskling
Ja...det regnar ibland - kanske är det så att det blir överfullt där uppe bland molnen. Den bästa trösten är ändå att efter regn så kommer det ALLTID, ALLTID solsken. Många kramar <3<3<3. Papps

2014-03-10 // 12:03:47

Puss och kram på dig Mimmi! Jag är så himla imponerad och stolt över dig, du verkar ha växt så mycket som person sedan du åkte och jag är jätteglad för din skull. Alla har sådana dagar, oavsett anledning. Det är då man kan uppskatta alla andra dagar <3 Saknar dig!

2014-03-10 // 19:05:11

Jag sträcker ut ina armar tills jag når dig och sen släpper jag inte taget om dig! KRAM! <3

Svar: Älskar dig Matilda ❤
Madeleine Thomson

2014-03-13 // 15:23:45

Jag skickar kramar och massa kärlek på köpet! Puss bästa, hade grymt så kramas vi mer när du kommer hem <3

2014-03-13 // 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback