Do it for the fun of the run ☀

Waah, nu vet jag vad jag ska göra på lördag!

lördag är vårt första meet i Track and Field! Som ni ser på bilden så ska jag springa 800 meter, 1600 meter (1 mile), och göra tresteg. Roligast ska nog tresteget bli, haha! Det är det jag förstår minst, och därav kan lära mig mest i. :) 

800 meter är ett helveteslopp, men jag ska nog överleva, haha! Vi är i en inomhus "arena" nu, första gången, och banan är bara 200 meter runt. Alltså är 800 meter 4 varv runt, och 1600 meter 8 varv runt. Detta kommer leda till att det känns längre än vad det är, men vad sjutton, det ska bli förbannat kul har jag bestämt mig för!

Om ni inte har något speciellt för er på lördag så kan ni ju hålla tummarna för att jag håller mitt löfte till mig själv och har så kul som bara är möjligt under dagen! ❤






Lycka till idag Mimmi! Ska bli kul att höra hur tresteg gick. Kram

2014-03-29 // 07:22:03

STORT lycka till på första tävlingen. Har du ens hunnit träna 3-steg och distanserna??? Förstår att 800 är h-e. Det måste gå fort, men inte för fort för då orkar man inte... Jag håller tummarna - kör hårt! Kram

2014-03-29 // 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback