drömmarna

Den här senaste helgen har alla mina drömmar varit så brutalt sjuka! Haha, jag har vaknat och kommit ihåg helt omöjliga detaljer från drömmarna. 

Natten till måndag så var jag i en byggnad som exploderade rum för rum, tusentals människor dog. Jag minns att jag letade efter David överallt och kunde verkligen inte hitta honom. Helt hemskt! Även fast jag sov i nio timmar så var jag sjukligt trött hela måndagen, för jag liksom inte vilat.

Sen drömde jag att jag var på typ ett barnhem, och så var Lina Källbäck där, haha! Vi jobbade, och sen dök hon typ vid en brygga och under vattnet hittade hon fågelbon. Äggen kläcktes och jag var helt förkrossad, för en minimal leksakstupp som föddes ur ett ägg inte hade ett hjärtslag. Gjorde HLR på den! Haha, helt knäppt! 

En annan dröm var på Huvön, jag sprang typ barfota med människor jag inte riktigt känner längre. Sen hade en av dem ett halsband som några maffia människor ville ha. Hum...

Gaah, drömmar är så galet frustrerande! Nu ska jag sova, när det här inlägget publiceras har jag förhoppningsvis fått en god natts sömn. 

Ibland måste man bara få vara ifred med sina tankar, älskar den här bilden! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback