fransk musik, jahopp

Dagens citat: "Smile today, cry tomorrow. Repeat this every day."

I min ägo är nu en fin liten digitalkamera, så förhoppningsvis så kommer det leda till ännu finare bilder här. Men hjälp av Wi-Fi kan jag skicka bilder direkt från kameran till min telefon, måste bara klura ut hur, haha! Men glad är jag i alla fall! :)

Just nu ligger jag i min säng och ska sova och lyssnar på musik på franska, för varför inte liksom? Imorgon får jag och Maddie lämna skolan tidigt, tjohoo! Vi ska upp till vår stuga, men innan det ska vi shoppa, så slutar efter lunch. Jag är hur taggad som helst på att köpa nya springskor, haha, har typ fått mig att le en gång i timmen senaste veckan! Materiell lycka, men så länge det är lycka så är det ju inget fel med det, eller hur? ;) 

Idag sprang jag två gånger, haha! En gång med Nicki, sen när jag kom hem så sprang jag med Maddie och Kaila. Något nöjd och stolt över att jag är i helt okej form, bara första turen som var jobbig, men nu är det helt okej alltså! (Låt oss inte tänka på hur min rumpa och mina lår kommer orsaka en väldigt komisk gångstil imorgon, på grund av träningsvärk.)



Vilken färg blev det på kameran?

Svar: Samma som du, haha, den var ju så fin 😍😘❤
Madeleine Thomson

2014-03-14 // 08:23:12

asså du va fin du är!! puss

2014-03-16 // 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback