Helgen

Varit lite frånvarande nu, ursäktar för det vänner! Helgen har helt enkelt spenderats där där Wi-Fi är en fjärran dröm, haha, skämt åsido. Vi har varit i vår stuga, som ligger vid Lake Superior. Som alltid så är det mysigt där! På vägen upp i fredags så shoppade vi loss på Dick's. Är inte det ett helt underbart namn på en sportaffär? ((Tycker allt att även om han som startade kedjan hette Dick, så borde han kanske tänkt en gång extra innan han döpte sin affär efter sig själv, haha!)) 

När jag vaknade på lördagen så var det typ 15 "deers" (De är liksom inte rådjur, för de är enorma, men de är inte hjortar heller, haha!) ute i vår trädgård, ganska awesome om ni frågar mig! Lördagen spenderades sedan i skidbacken i Indianhead! Jag, Maddie och Zane öste på i nysnön som tydligen kände för att komma. Men som tur var tittade solen fram, vilket först ledde till att vi såg ut som kräftor, men nu ser jag lite friskare ut efter min vinterblekhet! 

På söndag morgon så åkte jag och Maddie till Coco's för att äta frukost. Vi är ju inte som alla andra, så istället för att beställa in mackor så köper vi fika. Men när ni fikar kanske ni köper en bakelse, så gör i alla fall inte vi. Varför inte passa på att köpa två när man ändå är där? Och äta båda två, inom loppet av 30 minuter... 

Jag måste ju bara älska att min syster är lika tjock som jag inne i skallen, annars skulle jag förmodligen svälta ihjäl, haha!❤





Det är så det ska vara! Ät gott och så mycket du vill! <3 :D

2014-03-19 // 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback