International Happiness Day

Försökte ta en bild och trodde att jag misslyckades totalt, så jag började skratta. Den blev ju rätt så härlig ändå!

Idag, den 20 mars, är det International Happiness Day, så jag hoppas att alla kommer skrattat lite extra! Det ska i alla fall jag göra, för vem älskar inte att vara lycklig?

Hur underbart är det inte att jag har lyckats ansluta min iPhone till min kamera? Nu kan jag skicka bilder direkt mellan dem, och jaa, det är mega-super-duper-dunder-fantastiskt! Förhoppningsvis så kommer ni få fler, nyare och bättre bilder här. :)

Jag hoppar omkring i väntan på att mina nya älsklingar ska komma på posten. Gaah, vill använda dem nu!!❤



Skratt

2014-03-20 // 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback