Nike Flyknit Lunar 2


Weeeey! ❤

Åh, de är här! Som jag har längtat efter dessa skor, jag kan knappt förklara det. Är de inte de finaste springskor du någonsin har sett? Well, för mig är de i alla fall det!

Jag kan knappt förklara hur bekväma de är att springa i. Runtom foten så sitter de lika bekvämt som en strumpa och sulan motverkar stötar, men den är ändå inte för mjuk. Jag vet inte om det går att se på mina bilder, men trådarna som skosnörena sitter i går hela vägen ner till sulan, så när man knyter dem så spänns det runt hela foten, inte bara över foten.

Lycklig som få är jag! Det blir ju inte direkt sämre av att de lyser i underbara färger, så alla kan se mina fina skor! ❤




Såå fina! Nu kommer det gå unda, kp,mer Nicki hänga med ;)?

Svar: Haha, förhoppningsvis springer jag ifrån henne ;) ❤
Madeleine Thomson

2014-03-21 // 06:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback