Scoring!

Ni minns väl när jag satte min första poäng i varsity? Jodå, glad var jag allt! Under helgen min mamma var här så spelade vi mot Grantsburg, jag lyckades sätta fyra poäng i varsity matchen! Alla skrek och hejade, känslan var oslagbar! Idag lyckades jag göra ytterligare två poäng på varsity, haha! Jag borde go pro!!! ;) 

Önskar att jag aldrig slutat spela basket, att jag kunde stanna här för alltid, frysa tiden och spela. Samma människor, samma skola, samma kärlek och samma lycka! Jag älskar mitt lag, jag älskar mitt liv här. Förlåt för svordomen, men jag är så förbannat jävla lycklig!

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, helt seriöst. Vem i hela friden gör det?! Jag, för livet är så jävla bra att leva! Jag reste på mig, men sen kom jag på att när man är lycklig släpar man sig inte upp. Jag la mig ner igen, för att sen hoppa upp ur sängen, skrattade åt mig själv, satte på musik och dansade ett tag innan jag klädde på mig. 

Tänk om... jag aldrig hade åkt hit. Jag skulle förmodligen fortfarande släpa mig upp ut sängen, längta till bättre tider, slösa bort värdefull tid och sura alldeles för mycket. Men nu åkte jag! Det är det bästa, mest impulsiva beslutet jag har gjort i hela mitt liv. Ta vara på varje dag, lycka är något man förtjänar. Efter regn kommer solsken, det är mitt liv ett bevis på.

Bästa minerna när jag spelar, kan få vem som helst på bättre humör! ;) Älskade, älskade sport... ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback