Synsk?

Min mamma brukar tycka om att säga att hon är en häxa, speciellt när Halloween närmar sig. Jag skrattar alltid åt henne, även fast hon gör allt hon kan för att se ut som att hon menar det. Men nu börjar jag banne mig undra om det inte är någon sanning bakom det hon säger, haha! :P 

Två nätter innan mamma kom hit som en överraskning, så drömde jag att just det hände. I förrgår natt så drömde jag att mina skor kom en dag tidigare än väntat, och Maria lämnade dem hos kontoret i skolan, så jag kunde ha dem på träningen den dagen. Vad tror ni hände igår? Just exakt det jag drömde! 

Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta, men ni måste hålla med om att det är lite spooky!

Haha, otroligt mycket bilder på mig nu alltså. Hoppas att ni överlever! Exemplet ovan är i alla fall den bästa sortens bild att ta, en bild där man är sig själv. ;) Alltså är jag lite knasig och sne, men ganska cool ändå!❤



Välkommen till häxklubben 😃

2014-03-22 // 09:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback