That's us

Jag och Maddie åkte till Trollhaugen för snow tubing idag! 

Så, snow tubing, vad är detta tänker ni. Det är något uppfunnet av ett geni. Okej, så ni vet badringarna som man åker bakom båten i? I Wisconsin finns det backar och liftar för att åka i dessa ringar på snön! Det är så sjukt awesome och terrifying på en och samma gång! I backarna finns det oftast gupp, så vi har dött några hundra gånger idag, flygandes upp i luften, för att smasha ner i snön. Ni vet hur ont det gör av vågorna på vattnet, gissa hur is känns, haha! 

Dagen har också bestått av stalkande av en viss blåöging, otroligt många awkward kommentarer utförda av Maddie och missförstånd som ledde till skrattdöden! Här har ni ett exempel:

Jag: Maddie, on a scale from 1-10, how ugly do I look?
Maddie: Eight, you are usually a ten.
Jag sitter där och väntar på att hon ska börja skratta, för jag tror att hon skämtar, för så ful är jag faktiskt inte, haha. ;) Men hon ler inte ens, hon ser helt seriös ut. Jag börjar gapskratta, för det är ju helt sjukt om hon skulle ha sagt så, men efter ett tag undrade hon vad som var fel. Hon trodde att jag frågade How good do I loon on a scale from 1-10? Haha, kul var det i alla fall! 

(( I choose my tubing hills like I choose my men, if I find a good one I *stay with it* all day. )) Haha!! ☀




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback