the happiest time of my life




Jag tror aldrig jag någonsin varit så lycklig i mitt liv som jag har varit de senaste fyra månaderna. Varje dag har jag varit lycklig för att jag har vetat att snart får jag spela basket igen. Jag har fått träna med världens bästa människor, skratta åt mig själv när jag gjort något konstigt och älska varje minut på basketplanen. 

Det har inte bra haft att göra med sporten i sig, även fast jag älskar den innerligt, men vad som har gjort det så underbart speciellt är människorna jag har fått spendera tid med. Alla vänner jag har fått genom det, alla skratt som värmt mitt hjärta.

I fredags förlorade vi vår match mot Shell Lake. I fredags var sista gången jag fick befinna mig på basketplanen i USA och spela med hela mitt hjärta med människor jag älskar. Jag kan tänka tillbaka på alla underbara minnen jag har fått genom det här, men det är så otroligt svårt att bara se på allt med lycka. Det gör ont i mig för att jag redan saknar det så mycket.

Tack för allt jag har fått den här tiden. Tack till mitt underbara lag. Jag älskar er alla. Tack till mina underbara tränare. Tack till alla basketbollar som gått in i korgen för mig. Tack för all den otroliga lycka jag har känt de senaste fyra månaderna. 

Jag har älskar varenda sekund av det. Jag kommer aldrig någonsin att glömma denna tid, för det har varit det bästa som någonsin har hänt mig. ❤



Älskade troll vad härligt att det gått så bra för dig och att du igen spelat basket
Så kul att du träffat så många härliga människor kram

2014-03-09 // 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback