Track & Field

Här skulle jag inte ha något emot att springa!

Idag började Track &Field! Jag har varit så otroligt opepp på detta alltså, vilket inte är likt mig. Men jag tror att jag bara inte riktigt känner för all nervositet som kommer komma med tävlingarna. I alla fall så får jag träffa min underbara coach Mr. Larcom, från Cross Country, varje dag igen! 

Kommer förmodligen satsa på långdistans, 1 mile (1600 m) eller 2 miles (3200 m). Lite drygt att springa runt, runt, runt på såna distanser, men det är det jag springer bäst. Sen vill jag testa tresteg och längdhopp, haha, vilket aldrig tidigare gått särskilt bra för mig. Tror mitt rekord är 2,46, woopa! :P

Idag var första träningen, och på grund av all dum snö som kommit idag sprang vi runt i korridorerna i 20 minuter, efter allt info-snack. Inte otroligt underhållande, men kul när man varvar människor... ;)

Konstigt nog så fick känslan av att mina ben är brutalt trötta mig att bli taggad på track. Jag är ju lite speciell, men jag älskar träningsvärk! Det betyder ju att jag har gjort bra ifrån mig. Så nu ska det banne mig springas här!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback