Vandrat omkring såhär.

Såhär vandrade jag omkring i skolan i onsdags...

...och jösses, knasigt var det minsann, haha! Onsdagar är allas "bummin-it"-dag, vilket helt enkelt betyder mjukisbyxor, knopp på huvet och knappt något smink. Varför? Jadu, fråga en amerikan och inte mig. :P En av de största skillnaderna i skolan här är hur folk klär sig. Hur trashig jag än känner mig i min outfit så frågar alltid någon varför jag är så uppklädd, haha. 

Intressant och kul tycker jag. Även fast jag kanske inte kände mig sådär otroligt uppklädd, haha, så är klänning typ det bästa i hela världen. Längtar så tills värmen kommer och strumpbyxor är ett minne blott! 




Åååh så himla fint Mims! <3

2014-03-27 // 11:42:28

Så fiiin du är❤💕😘

2014-03-27 // 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback