En bättre helg

Hej alla fina! Den här helgen har ju varit rätt så mysig alltså. I fredags så hade vi practice och sen så tittade jag på the softball game här i Frederic. Både Lexi och Carly spelar, och bara av den anledningen så valde jag nästan softball över track, men sen insåg jag att jag med ett slagträ och en boll är ingen bra kombo, haha! Så jag satt och pratade med Megan, skolans "sjukgymnast" typ, och det var kul det. Sen åt jag hälften av Nutellan i en nutellaburk när jag kom hem. Med en sked. Leva livet var det va? Haha! ;) 

Lördagen startade überbra med Skype med en bästis, och bästa Sara fick jag prata med också! ❤ Sen så mötte jag Jared och vi sprang typ 4 miles (ca 6 km), och sen var vi trötta så vi gick 2 miles till och pratade, haha! Det är så mycket roligare att springa med någon än själv. Jösses, för ett år sen tyckte jag precis tvärt om. Hmm, cross country changed me. ;) 

Sen låg jag ute på altanen och läste tills Carly, Lexi, Rachel och Lexis kompis Max kom och hämtade mig. Då åkte vi till en sjö och skulle göra the polar plunge! Helt enkelt så ska man bada i en sjö om man blir nominerad, gör man inte det ska man skänka pengar till cancerforskning. Vi hoppade i vid en liten stuga, och som tur var fanns det inget sjögräs, haha! Vattnet var ju för sjuttsingen inte ens kallt! Bahaha, sån besvikelse, det var ju som Östersjön på sommaren... ;) Kul var det i alla fall! 

Hem till Carly, sen gick vi till Jimmy's och åt, det är typ som en liten lokal snabbmatsrestaurang, haha. Första gången jag var där, för det har varit stängt hela vintern. God mjukglass har de i alla fall! Efter Jimmy's så gick vi hem till Carly igen och satt typ framför TV'n, ända tills jag försökte lära henne att stå på huvudet. Hmm, det gick inte så bra... :P Mysigt var det i alla fall, förstår inte hur jag ska kunna leva utan denna människa när jag åker hem... ❤

Idag hade Maddie volleybollturnering i Duluth, så jag åkte med upp dit och gick och shoppade. :) Spenderade kanske lite för mycket pengar, men det är okej. Oroa dig inte mamma. ;) 

Nu ska jag sova efter en väldigt bra helg! Älskar er alla! ❤

Från i lördags.


Idag, söndag, på vägen hem från Duluth, så stannade vi vid Wisconsins största vattenfall! All smält snö gör vattenfallet enormt, fint var det.





My darling. Oroliga är vi inte, du är en riktig liten snålråtta. Passa på nu att shoppa innan du åker hem, billigare blir det aldrig för original. Allting i Asien är bara billighetskopior. Tusen kramar, Papps

2014-05-07 // 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback