Kanot

Dagen började med att fixa lite med mina inbjudningar till graduation, vilket jag är väldigt sen med. Satt ute i den varma solen! Sen åkte vi för att paddla kanot med utbytesstudent-gruppen. Lunch på The Shattering Squirrel på vägen, och sen möta Dave. 

Jag och Maddie valde att paddla tillsammans, utan hjälp av någon. Jösses vad vi tyckte att alla betedde sig som att det var dödsfarligt, haha!  Såklart är det första vi gör att hamna bakochfram och inte ha en aning om hur vi ska lyckas komma rätt igen. Det var liksom inte en sjö, utan en typ stor å, med strömmar överallt. Trodde verkligen att vi skulle tippa över, haha! 

Tillslut klurade vi ut hur det funkade och gick tillbaka till att tycka att alla som sa att det var farligt var löjliga. ;) Efter 2,5 timmar var vi ganska trötta, och åt med hela gruppen. Grillat är gott, jag åt till och med korv. Hör och häpna folket! 

Vi har knappt gått på några av dessa träffar, och idag förstod jag varför! Haha, vissa människor i gruppen är ufon. Förstår verkligen inte vuxna som spelar överlägsna, usch! Vissa i gruppen är jättehärliga dock. :)

Längst till höger är Katja, från Tyskland, och bredvid henne är Kjersti, från Norge. Vi har track tillsammans, för min skola och Luck's (en stad bredvid) skola, har ett sammanslaget lag. Båda är så små annars, haha! ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback