Sista veckan

Förra veckan var det sista veckan jag gick i skolan här. Onsdag var sista skoldagen, och jag tror inte riktigt att jag förstod det förrän jag stod där dagen efter och undrade vart tiden hade tagit vägen. 

När the last bell ringde, klockan 15.27 på onsdagen, så sprang vi. Vi rusade runt i korridorerna och många skrek hurrarop. Hur ledsamt det än är för mig att det var sista dagen, så har jag valt att försöka se alla de bra sidorna med allting istället. Onsdagen, som skulle vara den sista vanliga skoldagen, var inte alls så vanlig. Många klasser spenderades med att ha kalas för alla seniors, frukostätande i Mrs Hopkins, 2 donuts av Mr Pickering, och bara en allmän känsla av att sommaren är här. 

På torsdagen var det träning inför graduation och sedan åt vi grillat med alla seniors och många lärare! Grill-oset spred sig i hela skolan, haha, och sen satt alla andra där och var tvungna att äta skolmaten. :P Abby var tvungen att använda en galge för att låsa upp sin bil, haha! 

Senare på torsdagseftermiddagen då hade vi practice med track. Vi åkte till Luck och sprang på deras "track", haha. Den är så gammal att den mäter i yards! Vi var barfota hela tiden och sprang omkring på gräset innanför banan, som är gjord av asfalt. Riktigt rolig träning! Försökte lära Kyle att stå på huvudet också, mindre lyckat... 

Sista veckan med skola var helt underbar, jag berättar mer i separata inlägg! ❤






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback