Tältning

På onsdagskvällen, kvällen efter vår sista skoldag, så tältade många av oss seniors nere på vår track. Jag, Carly och Lexi delade tält och började som vanligt kvällen med att bara sitta och äta. :) 

Jag hörde något röra sig bakom vårt tält, men tänkte inte mer på det förrän massvis med smällare skrämde livet ur oss alla! Det var ingen av oss seniors som la dem där, så jakten började! Sam sprang som om det handlade om liv och död, och fick nästan tag i dem, men bilen som de kastade sig in i körde fort iväg. Jag, Carly och Lexi hoppade in i Carly's bil och började köra efter dem, haha! Vi plockade upp Sam på vägen, då han hade sprungit en ganska bra bit. Vi lyckades lista ut vilka förrädarna var, haha, då de gömde sig på sin egen uppfart, för att sedan åka iväg när vi passerat. Underhållande var det i alla fall! ;) 

Sedan satt vi alla runt en grill, i vilken vi byggt en liten brasa, och jag hörde om många gamla minnen från tiderna innan jag var här.

Det var en väldigt lyckad kväll, spenderad med många jag älskar. ❤

Lexi och Carly




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback