Äntligen

 

Tror det här är första gången ni får en ful PhotoBooth bild, haha! Så taggad på skolan att det är allt jag kan tänka mig att lägga upp. ;)
 
Nu mår jag äntligen bättre igen, eller egentligen gjorde jag det redan igår, men då hände för mycket för att hinna blogga. Livet kom emellan friendooooz. Oj, är på knäpphumör idag... Kanske inte är välkommen tillbaka i klassen imorrn, haha... 
 
Red Paky igår, herrejävlar vad stark han var! Men jag lever idag, så det är okej, kände mig bara så hemsk när jag satt där och försökte få honom att inte göra en kullerbytta när mulen hamnade i backen. Det går bättre nästa gång! 
 
Nu ska jag äta lite paj och räkna lite matte, för alla vet att de går så bra ihop! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback