Eko

Saknar sommarkvällar med båtkörning och skratt. 
 
Jösses vad tomt det har varit här i några dagar. På tal om min förra mening nu, jösses har blivit mitt nya favoritord. Jag säger det hela tiden i många olika sammanhang. Lite komiskt är det faktiskt.
 
Jag har jobbat klart för kvällen med mitt engelska tal som jag ska hålla imorgon. Inledningsvis var tanken att spela in det till en video och spela upp, eftersom vi fick det if so wished. Men insåg att jag nog lär mig mer och det är nyttigare att hålla det inför klassen live. Hoppas det går bra!
 
Fredagen spenderades i Rydbo på klassfest. Mysigt var det, speciellt med taco-middag med roliga vänner innan. Lördagen var jag tillbaka hos Hobart, "min" älskade diskmaskin
 
Ser verkligen fram emot nästa helg då jag tror att den kommer bli riktigt lyckad! *Dylan O´Brien* (Haha!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback