Förundrad

Nu har jag suttit med fysiken i 6 timmar, dags att hugga tag i matten. Haha, jag dör åt hur mycket jag måste jobba för att verkligen förstå vad det är jag ens gör. Men jag vet att det kommer vara värt det! I slutändan kommer det att vara värt det, för det ska jag se till. 
 
Jag tror att det är möjligt att få A i alla ämnen om man bara bestämmer sig för att det går. Men sen tror jag även att vissa har det bra mycket lättare för vissa ämnen. Jag är duktig på att skriva, det vet jag. Jag valde ändå att gå natur, för den dag jag inser att jag vill göra något som kräver ett samhällsämne eller en litteraturkurs, då kommer jag glatt att läsa det. Jag kommer aldrig behöva sitta och läsa upp de ämnena jag tycker är otroligt svåra, för de läser jag redan idag. Nu ska jag bara se till att nå de betygsmål som jag har för detta år. Det ska gå!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback