Planer

Trött som man blir av att jobba både fredag och lördag så lät jag mig själv sova länge idag. Egentligen är det det värsta som finns. När man vaknar klockan elva och inser att halva dagen är borta. Men ibland behöver kroppen sova också.
 
Sovmorgonen följdes av pannkaksfrukost och återlämnande av förrrymd Sammy, en av Ronjas många pojkvänner. Nu sitter jag här med läxorna och hoppas få klart så mycket som möjligt innan veckan drar igång. 
 
Alldeles strax ska jag ta mig till min gamla grundskola för att rösta, och sen dra vidare till Angarn för att rida en häst. Spännande ska det bli, dock har jag för mig att jag har suttit på honom innan. :) 
 
Miss my huge fur-ball and teddy bear Ursa. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback