Me, myself and I

Skogen, jag och en av de finaste kusinerna på jorden med en kamera i handen. 
 
Igår sprang jag 11 km. Jag sprang det en minut snabbare än förra sommaren och då kändes det ändå rätt enkalt igår. Sådana saker kan göra min dag bättre, även om jag antar att tid egentligen inte spelar någon roll.
 
Jag har insett att jag gillar att stå framför kameran. Jag önskar dock att folk tog lite mer spontana bilder på mig, jag tycker det skulle vara kul att se hur de bilderna skulle spegla den person jag tycker att jag är. Sen hurvida det låter fåfängt kommer jag inte gå in på, för jag inser ju det själv, men jag bryr mig helt ärligt inte så himla mycket. 
 
I sommar hoppas jag att jag kommer springa en mil i alla fall två gånger i veckan, jag ska också försöka mig på att springa två mil någon gång. Jag är 100% säker på att jag är envis nog för att klara det. Sen ska jag och mina kusiner springa Flaka runt (17 kilometer) på Åland, jag vet att de klarar av det, annars bär jag dem. Mina kusiner är allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback