Floatin'

An oldie taken while hiking on the Ica Age trail.
 
Springa 5 km på 25 minuter är inget problem jus nu, vilket gör mig lycklig. Nu ska jag bara lyckas hålla samma tempo på en mil så når jag mitt mål för vintern. Detta ska nog minsann gå bra! 
 
Igår var vi på flygplatsen och hämtade upp Kelsey. Kelsey kommer från Nya Zeeland och ska bo hemma hos oss i ett halvår, vilket jag tycker ska bli otroligt kul och spännande. Jag är säker på att vi kommer ha det så kul ihop, hela familjen med henne inkluderad. 
 
David åker snart, i mars åker han till Japan som utbytesstudent i ett år. Jag kommer sakna honom så otroligt mycket, jag kan inte ens tänka mig en sommar utan min irriterande, jobbiga, pratglada, älskade lillebror. 
 
I sommar ska jag till USA. Jag saknar min familj och mina vänner. Speciellt saknar jag min syster, stunden jag ser henne på flygplatsen igen tror jag att det kommer kännas som att jag är hemma igen. Jag är ju hemma nu med, men där är jag hemma på ett anant sätt. Hemma i mentaliteten. Hemma i mig själv. Sen tar jag med mig det hem igen. 
 
Det här året ska bli så bra, det har jag bestämt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback