Livet

Jag kan nog erkänna att det känns lite tungt just nu. Det är mycket i skolan och hjärnverksamheten vill inte jobba för att lista ut det jag ser som en utmaning. Frågan är hur jag ska göra för att jobba runt det här och jag har faktiskt en plan. Så i eftermiddag bör jag sitta här och vara lite mer nöjd med mina insatser och kunna fokusera helhjärtat på svenska. När man har svenska som modersmål, ska det vara möjligt att en text på svenska knappt är förståelig? Hmm, jobba på det var det ja. Bort med inställningen att det är svårt och intala mig själv att jag kan det här, trots att det är lite knepigt. 
 
Älskade syster, how I miss you. ♥


Trollunge ❤️

2015-01-20 // 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback