Japan

Idag åker min bror till Japan som utbytesstudent. Han kommer att vara borta i 11 månader. Jag kommer sakna honom så oerhört mycket.  Utöver det vet jag att han kommer få det hur bra som helst. Han kommer lära sig massor, både om sig själv och även allmäna saker i livet. Ibland är det bra att få komma bort och se nya miljöer, sätta perspektiv på hela sitt liv här i Sverige.
 
På ett sätt önskar jag att det var jag igen. Jag saknar den personen jag va i Frederic, Wisconsin så mycket. Jag saknar även min familj, mina vänner och allt annat där. Det betyder inte att jag inte älskar min familj och mina vänner här i Sverige. Det är bara inte samma sak. När jag var där hittade jag en del av mig själv som saknats alldeles för länge. Jag var fast bestämd om att hålla kvar detta när jag kom hem igen, men den glider bara längre och längre ifrån mig. Ibland känns det som att jag inte får luft.
 
Tillbaka till min bror. Jag är övertygad om att han kommer få det jättebra och jag är stolt över att han åker. Vad som än händer kommer han lära sig massor och jag kommer älska honom lika mycket när han kommer hem igen. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback