Fyfan vad jag är bra, tralalalalala!

Jag tror ingen kan förstå min kärlek till att springa, allra minst jag själv! 

Idag har jag jobbat, och att servera kändes för första gången inte som att jag var ett sandlådebarn placerad i ett kontorslandskap. (Jag kanske var mer utav en praktikant, haha!)

Imorgon när jag springer ska jag tejpa mina fötter och se om det kan hjälpa mina stackars fotvalv på traven, så de inte går sönder. Hoppas och håll tummarna för mig imorgon bitti! 



AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


inexpensive. Footwear without heel . to any place
inexpensive. Grooming of dogs .to order
inexpensive. Feeding .Anytime
high quality. Men's home clothing .to order
inexpensive. Major appliances . to anywhere in the world




@a

2021-06-13 // 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback